· Garantit!
Tots els productes que compri en Montbike.cat estan coberts per la garantia legal Espanyola definida en la llei 23/2003 de béns de consum. La garantia li cobreix davant possibles defectes de fabricació del producte. Si vostè considera que el seu article té algun defecte, si us plau, contacti amb nosaltres abans de tornar el producte.
És important que sàpiga que Montbike.cat només es fa responsable de gestionar el procés de garantia. En cap cas nosaltres decidim si un producte ha d'entrar en garantia o no, la marca / fabricant és la que decideix sempre.
Montbike.cat treballa amb les marques més reconegudes del sector, que disposen de punts de venda i atenció en tot el territori nacional. Recordeu que té l'opció de gestionar el procés de garantia en el punt de venda oficial de la marca que correspongui i que tengui més a prop. D'aquesta manera és probable que el procés s'agilitzi evitant els desplaçaments de l'article.
· Com gestionar la garantia amb Montbike.cat?
Si prefereix que Montbike.cat li gestioni la garantia ha d'enviar un correu electrònic a info@montbike.cat indicant al títol del missatge: Gestió de garantia amb el seu nom i el número de comanda. En el cos del missatge haurà d'explicar breument el defecte que vostè considera, així com incloure un mínim de 2 imatges on aparegui el producte danyat.
L'article ha d'estar net i higiènic perquè la marca pugui realitzar la seva inspecció. En molts casos el fabricant / proveïdor necessita veure directament l'article per a un examen complet abans de decidir si la garantia s'accepta o no. Si aquest és el cas, haurà de fer-nos arribar l'article ja sigui pels seus propis mitjans o si ho prefereix li passarem a recollir l'article previ pagament * de les despeses d'enviament.
Tan aviat ens enviï l'article nosaltres el remetrem al fabricant i l'informarem dels terminis aproximats d'espera. Actuarem d'enllaç amb la marca i treballarem dur per intentar que s'agiliti al màxim la seva reclamació.
* (Tarifa bonificada en despeses d'enviament per a accessoris 4,99 € // bicicletes: 10,99 €. En cas que la garantia fos acceptada finalment pel fabricant, Montbike.cat li realitzarà un abonament d'aquesta quantitat al lliurar-li el producte reparat o reemplaçat.)
· Requisits bàsics per tramitar una garantia.
Els fabricants / marques exigeixen un mínim de condicions per acceptar el tràmit d'una garantia.
No s'acceptaran garanties contra fallades o danys causats per mal ús, causats per una incorrecta instal·lació no realitzada per Montbike.cat, mal manteniment, maltractament o negligència, usant el producte per a alguna cosa que no sigui la seva finalitat, alteració del producte sense prèvia autorització de Montbike .cat o del fabricant.
Les marques / fabricants no cobreixen el desgast general i ruptura dels pneumàtics, cambres d'aire, frens, cables de fre i canvi, pastilles de fre, bombetes, connectors de cadena, cadenes, cassets, llantes, bateries, etc.
La corrosió i / o el deteriorament causat per la fatiga del material es defineix com la descomposició natural dels materials que es produeix amb l'ús prolongat i no serà cobert per la garantia.
La garantia no és transferible i aplica únicament al comprador inicial. Es necessita la prova de compra amb qualsevol possible reclamació de garantia.
Qualsevol producte reparat o reemplaçat sota garantia estarà cobert pel període de temps restant del producte original.
Sempre instal, repari i utilitzi el producte seguint les instruccions estrictes del fabricant; no fer això podria danyar els productes o causar un greu accident i perdre la garantia legal.
Si necessites més informació, pots contactar amb nosaltres trucant al 977 82 69 68 (botiga física) o enviar un e-mail a info@montbike.cat. També pots visitar-nos a la nostra botiga situada a Montbrió del Camp (Tarragona) al carrer Magdalena Blay, local 2.
· Garantia de la teva bicicleta
Per poder gaudir del servei complet post-venda que ofereixen les marques en relació a la garantia de les seves bicicletes, és important que llegeixis què has de fer en cada cas. A més has de recordar que pel que fa als components de les bicicletes i pintura del quadre, també tenen una política concreta en relació a la garantia. Coneix per tant els requisits de cada marca per poder validar la garantia en cada cas.
MERIDA
Per poder fer ús de la garantia de per vida dels quadres de la marca MERIDA és imprescindible que registris el teu bicicleta un cop facis la compra de la mateixa.
Per fer-ho hauràs d'emplenar el formulari amb tota la informació bàsica (dades personals així com adreça de correu electrònic) juntament amb el nº de quadre de la bici. Fes clic aquí per accedir al web de registre de MERIDA
El major nombre de quadre el trobaràs a la base del pedaler de la bici i també anotat en la factura de compra.
Pots consultar les condicions de la garantia de Merida Bikes aquí.
RIDLEY
Al primer propietari d'un quadre Ridley, Ridley li ofereix una garantia que cobreix els defectes tècnics de fabricació i / o en els materials cinc (5) anys, subjecte a la presentació d'una prova de compra del quadre Ridley en un distribuïdor Ridley autoritzat. El període de cinc (5) anys comença a la data de compra, que apareix a la factura de compra que li emet el distribuïdor Ridley autoritzat al primer propietari. La garantia de cinc (5) anys només s'aplica als quadres Ridley que s'han utilitzat en circumstàncies normals i han rebut un manteniment apropiat (consultar el manual del propietari).
El major nombre de quadre el trobaràs a la base del pedaler de la bici i també anotat en la factura de compra.
Condicions addicionals de la garantia limitada per capes de pintura i vernís de Ridley:
Aquesta garantia limitada oferta per Ridley està dirigida exclusivament al primer propietari d'un quadre nou amb la condició que es compri a un distribuïdor Ridley autoritzat, i serà vàlida mentre el primer propietari conservi el quadre. Això vol dir que la garantia limitada no és transferible.
Pots consultar les condicions de la garantia de Ridley Bikes aquí.